صفحه ها
دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 46932
تعداد نوشته ها : 15
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

نکات پیشرفته گوناگونی برای زبان آموزان این سطح وجود دارد تا بتوان به خوبی زبان را آموخت. در ابتدا لازم است به خوبی با این زبان آشنا شوید و به همین منظور لازم است همانند افراد بومی صحبت کنید و روان مکالمه کردن را تمرین کنید تا به آسانی بتوانید مطالب خود را بیان نمایید. بیش از صحبت کردن با یک زبان محلی با تلفظ کامل، اشتباه بیشتر در یک محلی وجود دارد. زبان بدن، لباس و سایر صف های غیر کلامی نیز حائز اهمیت است.

برای مثال شما می توانید در دوره های مکالمه آموزشگاه زبان دایلو زبان بیاموزید و به تقویت این مهارت بپردازید. وقتی فرصتی برای بازدید از یک کشور دارید، چند دقیقه وقت بگذارید تا به نحوه جمله سازی افراد اطراف خود که به زبان انگلیسی صحبت می کنند توجه نمایید. همچنین در کلاس های زبان نیز به صحبت های مدرس خود دقت کنید و با هم کلاسی های خود آن را تمرین نمایید.

پس از یادداشت برداری، یک بازی سعی کنید از جمعیت محلی یا نحوه صحبت کردن صحیح در کلاس همانند الگو آن را به خاطر بسپارید. چند لحظه رضایت بخش تر از اشتباه گرفتن یک محلی برای یکی از موارد خاص خود است.با تقویت اسپکینگ خود می توانید در بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی نیز شرکت نمایید و مدرک کسب کنید.

در آمادگی آزمون گذراندن امتحان به خودی خود یک دلیل برای یادگیری یک زبان است. با این حال به عنوان بخشی از یک استراتژی گسترده تر، آن ها می توانند بسیار مفید باشند. شما می توانید راهنماهای آماده سازی امتحان را تهیه نمایید و در داخل می خواهید بخش اعظم مقالات، پاسخ های عالی و همچنین نکات و مشکلات مختلف را مشاهده کنید. آنها همچنین اغلب با چند مقاله تمرین و کتاب پاسخ می گیرند. معمولا چند ارائه دهنده محبوب و رسمی نیز وجود دارد.

لیست های واژگان خاص امتحان را پیدا کنید. بعضی اوقات تابلوهای امتحان صریحا درباره واژگانی که باید بدانید صریح است. در غیر اینصورت حتما واژگان جدیدی را از راهنماهای آزمون خود همانند آیلتس یا تافل و مقالات مشابه را مطالعه نمایید.سعی کنید حتما چند مقاله را انجام دهید و هرچی بیشتر باشد بهتر است. همچنین راهنماهای تهیه مقاله در وب سایت رسمی آزمون های بین المللی برای مقالات گذشته جستجو می کنند. اینها را حداقل یک ماه از قبل شروع کنید و با نزدیک شدن به روز امتحان ، شدت آن را افزایش دهید.

نیمی از مقالات تمرین خود را در شرایط آزمون انجام دهید. این به شما می گوید که در کجا ها بیشتر با دشواری مواجه می شوید و به کار بیشتری احتیاج دارید. همچنین با مقابله با آن در مراحل اولیه، استرس در روز کاهش می یابد.

از سایر زبان آموزان مشاوره بگیرید. از چند نفر که قبلا مقاله را دریافت کرده اند، برای راهنمایی ها و ترفندها بخواهید. چگونه آنها آماده شدند؟ چه چیزی آنها را در روز غافلگیر کرد؟شب خوبی داشته باشید و به خوبی استراحت کنید. یک شب خوب برای استراحت همیشه ارزش یک فشار بیشتر در یک مقاله تمرینی در آخرین لحظه را دارد.

 

معمولا امتحان شما را در مورد هر چهار مهارت عملی مورد بحث در بالا آزمایش می کند. در اینجا چند نکته در مورد آماده سازی برای هر کدام ذکر شده است. خواندن معمولا ساده ترین تمرین برای شما بسیاری از مقالات گذشته و ذکر هرگونه واژگان گمشده این کار را انجام می دهند.

نوشتن نیز بهترین شرایط تحت شرایط آزمون یعنی از نظر مدت زمان محدود و بدون جستجو تمرین می شود. اگر این کاری است که باید روز انجام دهید این کار را با دست بنویسید. پس از اتمام کار، مراحل ذکر شده را دنبال کنید تا از اشتباهات خود بیاموزید.

و به یاد داشته باشید ، مگر اینکه در مدرسه باشید، هیچ نتیجه ای برای گذر یا عدم موفقیت نیست. درعوض، امتحان ها راهی عالی برای بدست آوردن بازخوردهای ارزشمند و خارجی در مورد هرگونه شکاف در دانش شما هستند. شما می توانید از نمرات متوسط ​​در امتحانات دشوار چیزهای بیشتری بیاموزید تا یک نمره عالی در امتحان که بسیار آسان است.

واقعیت این است که بسیاری از انگلیسی زبانان بومی احساس می کنند نه وقت دارند و نه انگیزه ای برای یادگیری زبان جدید دارند. اما اگر می خواهیم همه فایده را بدست آوریم، حداقل اجازه می دهیم سازگار باشیم. در مقیاس یک تا ده تا چه اندازه می تواند یادگیری یک زبان جدید برای ما در زندگی و مشاغل مفید باشد؟ چگونه این مقایسه با تماشای برنامه های آموزشی یا گذراندن 1 ساعت در روز در رسانه های اجتماعی مقایسه می شود؟

انتخاب موسسه آموزشی مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی اهمیت دارید. این به اندازه کافی مناسب است، همه ما زمان و انرژی محدود داریم. هیچ فردی نمی تواند به طور دقیق بگوید چه چیزی ما را خوشحال می کند و چگونه باید وقت خود را سپری کنیم. اما بگذارید حداقل تلاش کنیم و شما را متقاعد کنیم که یادگیری یک زبان در اینجا حداقل مورد توجه است.

برای شما ممکن است زبان ها دروازه بان دوستان جدید، نویسندگان جدید، مکان های جدید و تجربیات جدید باشد. آن ها روشی را که شما می بینید، می فهمید، مسافرت می کنید و تعامل با جهان را تغییر می دهند. آن ها توانایی شما را در تمرکز و کمک به مغزتان مناسب می کنند. این موارد همه می تواند شما را بسیار خوشحال کند و بیش از ارزش تلاش یک ساعت کار روزانه کم ثمر ممکن است واقع گردد.

در پایان روز هیچ فردی نمی تواند به شما بگوید که چگونه وقت خود را بگذرانید. اما لطفا فرصتی دیگر به زبان ها بدهید و ممکن است از کجا آن ها را شگفت زده کنید و با کلاس های آموزشی بتوانید بیشتر در یادگیری آن موفق شوید.


دسته ها :
يکشنبه نوزدهم 8 1398
X